Folyamatban
Menüpontok
Blog
Miért fontos az online marketing? 1. rész.
2020. Május 07.
1. rész.
Miért fontos az online marketing? 1. rész.
Miért fontos az online marketing? 1. rész.

Kétrészes blogbejegyzésemben szeretnénk Neked bemutatni, hogy miért fontos az online marketing ma a hálózatépítés területén, és milyen főbb eszközöket érdemes használnod ahhoz, hogy eredményes legyél benne.

Az online térnyerése az embereken is változtatott

Emlékszel még arra az időszakra, mikor tömegestül hívtad el barátaidat, ismerőseidet egy rendezvényre?

És arra, mikor elküldtél egy 30-40 perces videót, amit megnéztek, és beszélni tudtatok róla?

Észrevetted, hogy manapság ezek a módszerek sokkal kevésbé működik?

A marketing világa sokkal inkább impulzusokon alapszik, a reklámzaj mellett elvárás lett az is, hogy a közvetíteni kívánt információt percek alatt megismerjük, és eldönthessük, érdekel-e bennünket az üzenet.

Ez tulajdonképpen az Internetnek köszönhető, ahol mindössze egy-egy képpel, pár másodperces reklámvideókkal vagy néhány soros szöveggel azonosítjuk a „jó reklám” definícióját.
A türelem egyre inkább fogy, és ez csak rosszabb lesz.

Miként hat ez egy MLM-esre?

Gyökeres változtatást jelent az üzletépítők kommunikációjában.

Egy MLM-est rendszerint a következőre tanítanak:

  1. Hívj el valakit valahová, és kérj az illetőtől 30-60 percet
  2. Ez alatt a 30-60 perc alatt teljeskörűen mutasd be ajánlatodat
  3. Regisztráció

Mi ezzel szemben a trend ma a marketingpiacon?

  1. Mutass meg egy üzenetet, max. 5 percben
  2. Fokozatosan, folyamatosan, a megfelelő adagolásban, napok vagy hetek alatt ismertesd az ajánlatodat
  3. Regisztráció

Ez a formula lehet, hogy még számodra is kissé ismeretlen terület, de a jó hír, hogy megtanulható, kezelhető, és hosszú távon nagyon jövedelmező lehet.

Igen, beszélni kell arról is, hogy a gyors online üzletépítés, mint olyan nem létezik.
Ha bárki ilyet állít, jobb, ha egy megbízható, értékes információs forrás után nézel.

A kommunikációs folyamatnak teljes mértékben végig kell mennie, senki nem fog félinformációk és 3 perces videók alapján több tíz- vagy több százezer forintot azonnal elkölteni.


Hogyan épül fel az online marketing folyamata?

  1. Figyelemfelkeltés

    A figyelemfelkeltés egy rövid üzenet, vagy videó, amellyel egy hirtelen impulzust adsz olvasódnak, néződnek. Ez arra kell, hogy egy kaput nyiss az ajánlatod bemutatásához. Mindenképpen szükséges és megkerülhetetlen, hiszen egyrészt, így szűröd ki, kik azok akik valóban a Te témád, területed iránt érdeklődnek, másrészt pedig csak ezek a személyek fogják elolvasni, megnézni, bármi hosszabb üzenetet mutatsz.
     
  2. a) Információ fokozatos ismertetése


Csakúgy, mint a klasszikus hálózatépítésben, fontos, hogy a megfelelő módon legyen felépítve az ajánlatod. Mindez annyiban módosul, hogy nem egy 1 órás beszélgetés keretei közt kell ezt átadnod, hanem egy több részes e-mail sorozat, posztok vagy blogbejegyzések formájában.
 

b) Engagement

Általában kerüljük az angol szavakat, de egyet muszáj használnunk. Az Engagement (ejtsd: ingégdzsment) tükörfordításban „ragaszkodást” jelent. Ez a marketingfogalom azt takarja, mikor emberek követik a munkádat, visszatérő olvasói, nézői a tevékenységednek. Ha kiépítesz egy ilyen közönséget, garantált a hosszútávú siker. Nem csak üzletfüggetlen lehetsz, de egy szaktekintélynek is minősülhetsz a területeden.

 

  1.  Regisztráció az üzletedbe

    Mindezekről, és a szakmai részletekről is többet találhatsz oktatóportálunk belső felületén! Kattints ide, és csatlakozz közösségünkhöz most!
Weboldalunk Sütiket (Cookies) használ a magasabb felhasználó élmény miatt. Az oldalra való belépéssel hozzájárulsz, hogy Sütik (Cookies) legyenek elhelyezve a gépeden.
Bezárom