Folyamatban
Menüpontok
Blog
Miért fontos az online marketing? 2. rész.
2020. Május 05.
2. rész.
Miért fontos az online marketing? 2. rész.
Miért fontos az online marketing? 2. rész.

Cikksorozatunk második része kicsit más szemszögből közelítené meg a hálózatépítés kérdését.

A hálózatépítők több, mint 90%-a azért hagyja ott ezt a szakmát, mert elfogy azoknak az embereknek a száma, akiknek bemutathatná üzletét.

Mi ilyenkor a teendő?

Új embereket kell találni, akikhez eljuttathatod ajánlatodat!

De ez egyáltalán nem olyan egyszerű…

Hajmeresztő ötletek sorozata hangzik el ennek a problémának a megoldására a klasszikus, offline hálózatépítésben: hideghívások, szólítsd le az embereket az utcán, eredj valakivel beszélgetésbe a boltban stb.

Mindenki tudja, hogy ezek vagy egyáltalán nem működnek, vagy csak a hihetetlenül ösztönös, született értékesítő-zsenik képesek így eredményt elérni.

Az online lett az első olyan megoldás, ahol költséghatékonyan, akár több ezer, tízezer vagy százezer emberhez eljuttathatod ajánlatodat, a világ bármilyen nyelvén, akár célzott közönségnek is.

Online marketing és online eszközök

Sok network marketing cégnél azt hirdetik, hogy az online üzletépítés megfelel annak, hogy elküldöd valakinek e-mailben vagy Facebookon az ajánlatodat.

Ez így egyáltalán nem igaz.

Megkülönböztetünk online eszközöket és online marketinget.

A fent említett példákban eszközöket használsz arra, hogy eljuttass egy már ismert címre egy üzenetet. A folyamat során nem bővül a címlistád, kizárólag ahhoz jutsz el, akihez már korábban is eljutottál.

Az online marketing teljesen más, méghozzá az új vásárlók és üzletépítők megtalálásának tudománya.

Milyen eszközök állnak rendelkezésre az online marketinghez?

Facebook

A legismertebb, legtöbbet használt, és talán leghatékonyabb eszköz is egyben. Bár a Facebook algoritmusain és reklámhatékonyságán sok csorba esett az elmúlt években, még mindig a legpontosabban célozható, leghatékonyabb, és általában a legolcsóbb alternatíva a hirdetési opciók közül.

Instagram

Egy képek alapján működő közösségi oldal, amelynek népszerűsége az elmúlt években óriásit nőtt. Ha elég vizuális és kreatív tudsz lenni, jó képekkel tudsz hirdetni, akkor az Instagrammot is jól kihasználhatod, mint eszközt!

Google

A Google-be beírt kereséseket kulcsszavaknak hívjuk.

Ha beírod pl., hogy „Étterem Budapesten” – ez a kifejezés egy kulcsszónak minősül.

A kulcsszó alapú hirdetés a Facebookhoz hasonlóan rendkívül kurrens dolog, fontos azonban itt hozzátenni, hogy ha egy gyakran keresett kulcsszóra hirdetsz, annak ára sokszor az egekbe száll.

Ha azonban mindezt okosan tudod csinálni, jó kulcsszavakat találsz, és a bevételed meghaladja a befektetett reklámköltséget, akkor a Google is egy jó lehetőséget nyújt.

Ne feledd, a reklámozásra elköltött pénz, ha jól csinálod, befektetés és nem kiadás!

YouTube

A YouTube-ot nem feltétlenül a fizetett hirdetések miatt tettük ide, hanem azért, mert egy jól elkészített videó sok emberhez eljuthat. Mi úgy gondoljuk, hogyha komolyan foglalkozol az online hálózatépítéssel, akkor elengedhetetlen eszköz a tárházadból.

Network System – Online marketing rendszer

Ha egy alternatívát keresel, amely sok terhet levesz a válladról, ami a weblapkészítést, reklámozást, levelezést illeti, akkor a Network System rendszerét jó szívvel ajánljuk Neked! Ide kattintva olvashatsz a részletekről.


Ha többet szeretnél olvasni a hálózatépítésről, online marketing megoldásokról, vagy személyiségfejlesztésről, mindezekről többet találhatsz oktatóportálunk belső felületén! Kattints ide, és csatlakozz közösségünkhöz most!

Weboldalunk Sütiket (Cookies) használ a magasabb felhasználó élmény miatt. Az oldalra való belépéssel hozzájárulsz, hogy Sütik (Cookies) legyenek elhelyezve a gépeden.
Bezárom